恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年5月24日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年5月24日



收市閒情 - 千頌C 2017年5月24日


收市閒情:投行都開唔到戶口


■喺滙豐開戶口有幾難?難過登天。 資料圖片



以下,係一個悲慘故事,更悲慘嘅係,呢個係一個真人真事……

我大大話喺投行界打滾N年,咩風浪未見過,金融風暴、金融海嘯,關關難過關關過。但過去幾個月,可算係我入行以來,遇過嘅難關頭幾位,就係我間投行開唔到銀行戶口!

話說,我間行,一間歐資大行,就睇好香港市場,於是派我喺香港做開荒牛,開拓嚇新市場新業務啦。即係咁,要賺到第一桶金,最重要係咩?係要有銀行戶口。

「唔好意思,我係代表我間歐洲XXX銀行嚟開戶。」我挺起胸膛,昂首闊步行入滙豐,點知「唔好意思,先生,你要打去呢個電話,會有同事幫你。」大家都是行家,有電話專人Serve係應該嘅,我微笑接過單張。Oops!當我睇到三隻字,我知我錯了!呢個電話,原來係「中!小!企!」熱線!

「小姐,你係咪搞錯咗,我哋係歐洲大行,你開Google睇嚇,上市公司嚟,我真係要打去呢條Hotline?」「係呀,呢度我哋冇人幫你做到,你打去啦。」係咪發神經?我啲客,單係開戶閒閒哋幾千萬,我間行市值億億聲,你當我哋中!小!企!?

算,打咪打,鬼叫我要開戶,如是者,我死死地氣,代表我間歐資大行打去中小企熱線。幾經辛苦,終於有真人接聽,「我代表XXX銀行想開戶」然後一把機械式,操純正廣州腔廣東話嘅CS,機關槍式問我一輪問題,「係咪秘書公司?公司咩形式註冊?公司全名?業務性質?」

撻得個朵,你唔會又唔幫我開戶啩,話曬,我哋都係市值億億聲、歐資「唔好意思,由於你間公司未營運,同埋未有牌照,所以現階段唔會同你開戶,到你開業先再搵我哋啦。」「我係XXX銀行喎,你唔幫我開戶,我點開業,我開到業,我就唔使你開戶啦?」「唔好意思,我哋幫唔到你……拜拜」

香港,國際金融中心,全球最自由經濟體,但我實在估唔到,作為一間歐洲有名有姓品質保證嘅大型銀行,都會開唔到銀行戶口,最令我讚嘆嘅係,居然係俾「中小企中心」Reject。

於是我放棄滙豐,我向其他行問,幾經辛苦,花盡我三吋不爛之舌,終於中銀(2388)肯同我開,不過,人生哪有盡如人意,有咁順景嘅,因航(293)就唔係因航啦。

「先生,我需要你公司管理層嘅證件同埋住址證明」What?我點問我老細拎住址證明?即係咁,你會唔會走去問歐智華,「Excuse me?啲人唔信你住呢度,畀你個住址證明我please?」

最後排除萬難,我終於Fight到唔使交住址證明,至於個Passpost,我另外要搵公正行去證明一張。我唔明,我好唔明,點解連香港政府監管機構都認受嘅證件,反而監管機構轄下嘅銀行唔承認。

最後,為開一個戶口,我不停俾歐洲嘅同事恥笑,如事者,搞咗幾個月,我間銀行終於開到銀行戶口。

過程中我得出一個結論。就係希特拉處理唔到嘅事,已經唔再係Cut有線(九倉都Cut到啦,仲有邊個Cut唔到),而係希特拉都開唔到銀行戶口。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出
97年主權移交至今,香港前進還是倒退?「蘋果」與你細數廿載風雨。

【回歸二十年】專頁:http://hksar20.appledaily.com.hk

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文